Sminkelésről

március 08, 2017


Sziasztok!
Mivel hétköznapi dolog lett, hogy minden lány/nő sminkeli magát, gondoltam írok erről egy kicsit, hogy én hogy állok hozzá az egészhez.
Sok lány úgy meg tudja csinálni a sminkjét, hogy fel se tűnik, hogy van rajta, ami tényleg jó kézügyességre vall. De alapból nem könnyű meghúzni a szemhéjtust se, szóval sok idő elsajátítani ezt az egészet. Meg sokan átesnek a ló túloldalára, csak a piperékkel foglalkoznak de belül rohadnak. Nem mindenki látja így, de csak belemagyarázzák a lányok fejébe, hogy ettől szépek lesznek és szeretni fogják őket, de fikarcnyit se ér a szép külső szép lélek nélkül. 
Sokan önbizalomhiányból is sminkelnek, vagy jobbak akarnak lenni mint a többi nő, de a külső adottságok múlandóak idővel meg is tudják. Ez az egyik legnehezebb dolog talán, hogy elfogadni más szépségét a sajátod megkérdőjelezése nélkül.

Természetesen nekem is vannak sminkjeim, de csak szempillaspirált használok ha kicsit szebbnek szeretném érezni magamat, inkább krémeket használok. De akinek bőrhibái vannak és annak lefedésére használja abszolút érthető, bár nem tud tőle lélegezni a bőr, érdemesebb előbb krémekkel megpróbálni gyógyítgatni.
Mindenhol ezt lehet látni, hogy túlságosan ki vannak festve a lányok, és mutatják, hogy lehetnek olyanok mint ők, ami persze jó azoknak akiknek valami inspirációra van szükségük egy alkalmi sminkhez mondjuk, de ezen kívül inkább rossz hatása van szerintem. A gyerekek se véletlenül kennek magukra egyre fiatalabban több réteg sminket, mindenhol ezt nyomják az arcuk elé és ez szomorú, hogy mostanában már ennyire csak a külsőségek számítanak. 
Utcán is ha rosszul van valaki simán elmennek mellette élik tovább a kis életüket. Lehet csak én találom meg a rossz embereket, de egyre kevesebb kivétel van, sokan nem mernek kilépni a nyájból. Én sose voltam benne, régebben mindig egyedül voltam, szóval nem kellett senkinek megfelelnem. Persze így is jöttek néha a sértő beszólások, ahogy telt múlt az idő csak normális akartam lenni mint mindenki más, ugyanolyan hétköznapi dolgokat csinálni vidáman mint ők. Ez valahogy így van rendben, minden átlagos ember különleges akar lenni míg a különlegesek átlagosok.
Kicsit elvonatkoztam a tárgytól, de semmi problémám a sminkeléssel, az igényesen elkészítettek tetszenek is, csak az zavar, hogy sokan csak ezzel foglalkoznak mindenek előtt, pedig sokkal fontosabb dolgok is vannak ennél.

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Szia! Nagyon tetszik az oldal, megosztottam pár ismerősömnek. Köszönöm :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images